zondag 28 december 2014

Lifestyle || Unboxing || Fujifilm instax mini 8 || Instant Polaroid Camera


De inhoud van de instax mini 8 doos plus bijbehorende accessoires. Kijk je mee?

Hier mijn eerste instax mini foto. Het duurt een paar seconde voor de foto goed zichtbaar wordt. Dus even geduld!

Van 24 november tot 7 december had Hema een super actie. De instax mini 8 (webshop Hema wat er nu te krijgen is) online verkrijgbaar in de Hema webshop voor € 59.  Ik ben gek op momenten vast leggen en dingen van vroeger. Zo ook dus een polaroid camera, ik kan me nog herinneren dat vrienden en ik vroeger in onze oude club polaroid foto's lieten maken van ons als herinnering. Nou zal ik lang niet overal mijn Instax mini 8 uit de kast trekken maar voor leuke momenten gaat hij zeker goed gebruikt worden. Helemaal geweldig! Vandaag laat ik je de inhoud van de instax mini 8 doos zien.


De instax mini 8
Allereerst de camera. Deze is verkrijgbaar in zes kleuren- geel, blauw, roze, wit, paars en zwart. Ik heb gekozen voor de zwarte kleur, waarom vraag je je misschien af aangezien er zoveel kleuren zijn. Simpele reden is dat ik hem op mijn kamer ook als een stuk deco heb staan en zelf niet van uitbundige kleuren op mijn slaapkamer hou 


Alle goodies uit de doos


Camera
Gebruiksaanwijzing
Batterijen
Korte hengsel
    Informatie Instax mini 8
    De camera werkt op AA batterijen (2 stuks). Aan de zijkant onderin zie je het schruif stukje die je eerst moet verwijderen voor je de batterijen kan plaatsen.

    Aan de achterkant van de camera zit een groot vak. Hier kunnen de filmpjes geplaatst worden. De capaciteit is 10 sheets, dus één cartridge per keer.
    Dit was eigenlijk de inhoud van het pakket. Enkele items moeten apart gekocht worden:


    Instant film sheets

    De instant film mini sheets moeten apart gekocht worden. Zelf heb ik even het internet afgestruind en ben ik op een gegeven moment op een webwinkel gekomen die voor leuke prijzen de sheets aanbood en heb ik gelijk 4 pakken besteld. Waarom omdat ik behalve de standaard witte ook graag sheets wou hebben met een leuke omlijsting. Dit houd in dat ik op dit moment 40 foto's kan maken voor ik weer nieuwe zou moeten halen.

    Hoe je de sheets in de camera moet doen staat heel duidelijk aangegeven op de verpakking. Dit is ssuper handig voor groentjes, zoals mijzelf. De sheets zijn van een creditcard formaat. Verder zitten tien sheets verpakt in een cartridge. Deze kan makkelijk in de camera geplaatst worden.


    Nu nog even het gleufje laten zien waar de foto's uit komen. Als de foto genomen is, wordt die gelijk geprint. 


    Voordelen
    Compact
    Foto print gelijk
    Leuke gadget
    Focus lens

    Nadelen
    Prijzig (zowel camera als de accessoires)

    Conclusie
    Ik ben helemaal blij met gadget zoveel :D Hema heeft mij gelukkig gemaakt met deze actie. Mijn tip is dan ook, koop deze leuke polaroid camera in de actie. Het is al vrij prijzig om steeds filmpjes te kopen, deze vallen ook niet onder het kopje goedkoop. Dus het scheelt als je de camera voor een goede actie prijs kan kopen. Daarnaast zou ik de filmpjes ook inslaan met acties. Dan heb je altijd genoeg op voorraad. 

    De normale prijs van de instax mini 8 is € 79,95. De filmpjes moet je echt een beetje het internet voor afgaan dan vind je meerdere webshops die ze aanbieden en dan moet je zelf een beetje kijken wat voor jou werkt.
    *let op, de instax mini 8 is bij Hema alleen online in de webshop verkrijgbaar. Op dit moment loopt er een actie dat je hem in het geel, roze en paars kan bestellen voor €65,00 link naar de juiste pagina staat boven. 

     

    In totaal heb ik € 99 voor alles betaald. Ik heb de camera namelijk met code hema42 gekocht voor €47,00. De filmpjes waren waren totaal €52,00

    Ik zou het leuk vinden als jullie mij ook volgen

      

    1 opmerking:

    1. Ah, supercute, zo'n instax mini! Ik hoorde al dat deze camera te koop was bij de Hema, een aantal bloggers werden helemaal enthousiast :) Wel is hij nog redelijk prijzig vind ik, en dan vooral de filmpjes die je elke keer weer opnieuw moet kopen. Maar, dan heb je wel wat. Leuk!

      BeantwoordenVerwijderen