maandag 8 december 2014

Beauty ll Skin l| Review & Swatches l| Benefit l| Advent Calender ll Candy-Coated Countdown

Benefit advent calendar week 1 2014

Dit jaar heb ik de stap gemaakt en heb ik hem gehaald!!!!!!!!!
Zeker ook omdat hij voor het eerst in Nederland te koop is bij de Douglas
DE BENEFIT ADVENT CALENDAR ;)

de dag dat ik de calander had gehaald 

Je kent het wel vanaf 1 dec tot en met 24 dec en vakje open maken. Vroeger kreeg je dan een chocolaatje nu kunnen wij make-up liefhebbers ervoor gaan en gewoon tot aan kerst ons elke dag weer verwennen met een nieuwe Benefit product om voor het eerst uit te proberen of zoals ikzelf dan het te gaan gebruiken van mijn make-up tasje onderweg.
Vroeger kon ik het nooit laten om het als mijn moeder naar bed was alle vakjes in 1 keer open te maken en dan stiekem te gaan snoepen hihihihi
Nu leek het mij wel een leuk idee om tot aan 24 dec een week verslag te maken wat ik er die week uit heb gehaald. 

 

De winst van de eerste week bestaat uit het volgende;
the PoreFessional PRO balm to minimize the appearance of pores
Stay don't stray (light/medium) stay-put primer for concealers &eyeshadows
They're Real mascara
Ultra Plush Lip Gloss (A_lister)
It's Potent! eye cream Brightening eye cream to fade dark circles
hartvormige paperclips
glitter haarband



Als je voor het eerst Benefit producten gaat uitproberen is dit een hele leuke manier om bekent te raken met het merk Benefit. Nou ben ik zelf al een lange tijd bekent met het product en helemaal verslaafd aan hun They're Real mascara en koop ik hem graag. 
Wil ik wel meegeven dat Benefit tot de HIGHT END producten van make-up behoord want zo ben je al makkelijk voor hun mascara 25 euro kwijt. Zelfs ik heb hem niet standaard en als ik hem in mijn voorraad heb zitten gebruik ik de mascara niet elke dag. 

Wat ik verder mee wil geven over de Benefit advent calander (Candy-Coated Countdown) is dat hij bij een aantal Douglas filialen te krijgen is. Hier een link waar staat bij welke je hem nog eventueel kan halen http://instagram.com/p/vxq3HxC50w/?modal=true.
Het is wel iets waar je even wat aan uitgeeft, want goedkoop kan ik nou niet zeggen dat het is €99,00 
Alleen wil ik wel zeggen dat in vergelijking wat je ervoor terug krijg vind ik het tot nu toe wel waard.

benefitcosmetics.com 

Volgende week ben ik weer terug met mijn volgende winsten ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten