zaterdag 13 december 2014

Beauty ll Skin l| Review & Swatches l| Essence l| My Skin




Wonderen zijn de wereld nog niet uit.....
Ken je dat gevoel altijd maar opzoek zijn naar een goed gezicht verzorgend product maar niet al te veel willen betalen ervoor. 
Nou dat is wat ik dus heel lang heb gehad.Van high-end naar budget producten uitproberen en toch altijd weer problemen hebben met me gezicht. Vaak last van droge plekken of toch een eens weer een aanval van meerdere pukkels. 
Uiteindelijk ben je dan een dag aan het shoppen met je mams en loop je de kruitvat binnen. Zij gaat haar eigen kant op en ik loop standaard weer naar de beauty afdeling ;)
De kruitvat waar ik altijd naar toe ga is een vrij grote en kan ik altijd mijn ogen te goed doen. Zo dacht ik dus op dat moment ook; ga toch maar weer eens een poging wagen om een nieuw gezichtsreiniger en cream uit te proberen.
Op dat moment zag ik dus mijn oog vallen op de Essence My Skin


Ik dacht waarom niet... niet geschoten is altijd mis
Zo blij dat ik het ben gaan proberen, want voor een budget product heeft het mijn gezicht zo opgeknapt en voelt het zo zacht aan sinds ik het ben gaan gebruiken.
De Mattifying Cleansing gel is wel even apart als je dat voor het eerst gebruikt. Het voelt namelijk aan alsof er een laagje over je gezicht zit.
Wat ik heb gemerkt is dat je het gewoon even goed moet insmeren over je hele gezicht en dan lekker de kraan open zetten en je gezicht goed afspoelen. Alle make-up van de dag is dan van je gezicht verdwenen en het is dan niet nog nodig om met een make-up doekje de laatste resten weg te halen. Nee Nee helemaal niet nodig HEERLIJK ;)

Als je dat namelijk heb gedaan dan pak je lekker de Mattifying Cream erbij en je hoeft maar echt een heel klein beetje te gebruiken hiervan. Dit smeer je goed uit over je hele gezicht en dan voelt je gezicht heerlijk zacht aan en ook zeker verfrist

Hieronder kan je 2 foto's vinden van mijzelf waar je goed op kan zien dat de rechter kant van mijn gezicht aanzienlijk is veranderd

                                                                               voor

                                                                                na

Voor een budget product ben ik hier zeker over te spreken en raad ik het je ook echt aan als je toch eens een keer een nieuw product zou willen uitproberen.

Nou ben ik helaas me bonnetje hiervan kwijt maar kan ik je wel mee geven dat de producten allebei niet duurder waren dan €5,00

1 opmerking:

  1. Leuk, ik ken het product niet, gebruik zelf die van philosophy.
    Succes met je blog, ik volg je nu via bloglovin! :)
    XO www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen