donderdag 25 december 2014

LifeStyle || Day Away || Winter festival || 538 Jingle Ball 2014 || Ziggo Dome

Het is eerste kerstdag vandaag en ik wens ook iedereen een fijne feestdagen!!!
Nou is het voor mij een beetje saai en hoef ik me ook niet echt zorgen te maken om welk outfit ik ga aantrekken met de feestdagen. De reden hiervoor is dat ik hard aan het werk ben op die dagen en had ik zoiets iets van wat ga ik posten met de kerstdagen. 
Iedereen die ik volg post nu allemaal hele leuke kerst outfit post en vind het super leuk om ze allemaal leuk om te zien en er ideeën aan op te doen.


Dus ik dacht wat ga ik dan posten op een dag zoals vandaag. Nou toen kwam ik op het idee om een review te maken niet van Beauty of Fashion, maar van een festival waar ik nu voor de 2de keer ben geweest. 538 Jingle Ball in het ZiggoDome Amsterdam was dit jaar voor het eerst op 2 dagen 19-12-2014 en op 20-12-2014. 
Nou ben ik dit jaar op 19-12 geweest dit was een bewuste keus omdat onder andere Martin Garrix kwam draaien en Sunnrey James en Ryan Marciano ook en nou moet ik toch wel toe geven dat zij tot een van mijn favo DJ's behoren.


 

Niet echt een flatterende foto van mijzelf maar ach als je op een festival kom, ben je er ook niet echt om er de hele avond mooi te zijn maar lekker te feesten!!!



De lijn-up van de avond;

Mike Mago
Franky Rizardo
FeestDJ Ruud
Sunnery James & Ryan Marciano
Martin Garrix
Tiestio 
Bingo Players
Brennan Heart


Plus punten van 538 Jingle Ball

Oke waarom het leuk is om naar 538 Jingle Ball te gaan.... Het is een leuke kerst feest in de zin dat mensen zich verkleden als ik het van gala jurken tot gekke kerst outfits je ziet er van alles. Ook wat ik heel belangrijk vind er hangt gewoon een hele positieve sfeer en niet van die gekke agressieve mensen die naar feesten gaan om uiteindelijk alleen maar ruzie te hebben met elkaar.
Tot nu toe is het ook dat de line-up leuk is en niet dat er mensen komen draaien waar je echt nog nooit van heb gehoord of die echt niet in het rijtje thuis horen.


Min punten 538 Jingle Ball

Begrijp me niet verkeerd ik vind het echt een leuk feest en ga volgend jaar zeker weer als het weer zo'n leuke line-up heeft. Toch wil ik mee geven wat ik jammer vind.
Dit is dan niet zo zeer over de organisatie van 538 Jingle Ball maar mee een combinatie van 538 en Ziggo Dome. Dat is dat als je achter in de zaal gaat staan dat het geluid dusdanig minder is dan als je voor staat. Ik zal het even omschrijven hoe ik het ervaar, als je naar festival's gaat dan hoor je eigenlijk overal dezelfde kwaliteiten qua geluid te hebben. Tuurlijk een beetje verschil op verschillende plekken dat is niet anders maar als je achter in de zaal meer het gevoel heb dat je een stoel erbij kan pakken en op normale toon met elkaar kan praten dan is er toch wat mis vind ik.


Tijden en vervoer van het festival

Daar kan ik eigenlijk heel kort over zijn :D
De deuren gaan om 22:00 open en om 05:00 is het einde feest en tijd om naar huis te gaan.
Wat betreft vervoer kan je er altijd voor kiezen om met de auto te gaan omdat je in de arena kan parkeren. Daarbij wil ik wel meegeven dat het je dan ongeveer €15,00 voor een festival parkeer kaart gaat kosten plus de tank natuurlijk ;) Je moet dan ook altijd iemand bij je hebben die de BOB is. 
Alleen als je allemaal van een drankje houd en niemand wil BOBen dan is het verstandig om gewoon lekker met het OV te gaan. Het is ook niet dat het in de middle of no-where is en je best een hele goeie verbinding kan hebben. Er zijn de hele nacht door treinen die naar Amsterdam CS gaan en vanuit daar kom je zeker verder. Wil je via Schiphol rijden zijn er ook nachtbussen die daar naar toe gaan en dat duurt ongeveer 15 tot 20 minuten.


All over ervaring

Top feest!!!!! Leuke DJ's waar je even een nachtje lang op gek kan doen en volgend jaar weer als het weer zo'n leuke line-up heeft :D
Nadeel wat betreft het geluid ach als je het harder wilt hebben zit er maar 1 ding op en dat is lekker voor in de zaal blijven HIHIHI

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen. Zo wil ik dit soort post meer gaan toevoegen als ik weer wat leuks ga doen. Aangezien dit toch ook een groot onderdeel is van mijn leven.

Ik zou het leuk vinden als jullie mij ook volgen 
Bloglovin
Facebook
Instagram
Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten