zondag 21 december 2014

Kerst make-up look 2014

Dit jaar 2014 Kerst is nog maar een paar dagen verwijderd.....
Ik heb er veel zin in ookal moet ik gewoon werken dat weerhoud mij er niet van om toch een klein beetje wat leuks te doen.


Zo kan je deze look ook gebruiken als je gewoon lekker thuis blijf en met familie en vrienden gezellig thuis wat ga eten.


Oog look is met een simpele cat-eye


Lippen zijn met een donker paars lippen stift van de h&m gedaan en wat verzacht met een lipgloss. Dit om het heftige van de lippen af te halen om het gewoon te dragen


Zo simpel als de look is zo veel heb ik er uiteindelijk toch nog voor gebruikt :D
Alleen is dit wel een look waar je max 15 min mee bezig ben 


Voor mijn haar zal ik helemaal niks bijzonders doen aangezien ik op het moment met een halve permanent zit wat ik niks leuks meer mee kan doen behalve vast of uit föhnen. Nou doe ik wel af en toe een vlecht aan de zijkant maken om toch net een klein beetje flair te maken. Het is makkelijk te doen en zit de hele avond op zijn plek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten