vrijdag 26 december 2014

Beauty || Skin || Review & Swatches || Benefit || Advent Calender || Candy-Coated Countdown


Benefit Advent Calender week 3 2014


Daar zijn we weer het is inmiddels 2de kerstdag en mijn Advent Calender is al 2 dagen op :'( maar wat een leuke dingen die er de laatste week en een paar dagen in zaten.....
Zelf ben ik heel nieuwsgierig naar de Fake up concealer dat is toch nog altijd een product waar ik opzoek ben naar de juiste concealer.


De aanwinst van deze week bestaat uit;

Whatt's Up! Highlighter Fullsize prijs €33,00
Fake Up hydrating crease-control concealer Fullsize prijs €19,17
"That Gal" brightening face primer Fullsize prijs €23,82
BAD gal Lash mascara Fullsize prijs €14,87
ultra plush Lip Gloss A-lister Fullsize prijs €17,50
Highbeam Highlighter Fullsize prijs €27,00
Cha Cha tint Blush Fullsize prijs €33,00
ooh la lift oogverzorging Fullsize prijs €23,50
Haar elastiek in zacht roze
STIKKYNOTESSSSSSS :D (nogal een verslaving hiervoor)



Nu de Advent Calender op is en het 2de kerstdag is moet ik toch zeggen VOLGEND jaar weer :D vond het super leuk om tot kerst avond elke dag wat leuks te kunnen uitpakken. Zo hoop ik volgend jaar ook The Body Shop Advent Calender toe te voegen, want Benefit komt volgend jaar zeker weer in huis :D

Wat ik verder mee wil geven over de Benefit advent calander (Candy-Coated Countdown) is dat hij bij een aantal Douglas filialen te krijgen is. Hier een link waar staat bij welke je hem nog eventueel kan halen http://instagram.com/p/vxq3HxC50w/?modal=true.
Het is wel iets waar je even wat aan uitgeeft, want goedkoop kan ik nou niet zeggen dat het is €99,00



Ik zou het leuk vinden als jullie mij ook volgen
Bloglovin 
Facebook 
Instagram 
Twitter 

1 opmerking:

  1. Zo, goedkoop is hij zeker niet nee, maar als je ziet wat je er allemaal voor krijgt kan je je ook wel iets voorstellen bij die prijs! Zelf heb ik nog nooit een product van Benefit uitgeprobeerd. Ik hoor er wel veel goede verhalen over, dus wie weet maar eens een keer doen!

    BeantwoordenVerwijderen