zondag 1 februari 2015

Beauty || Skin || Review & Swatches || Chique Cosmetique || Bath & Body Works




Volgens mij moet iedereen het gevoel wel eens hebben (als je veel blogs lees en YouTube kijk) ooooooo ik wou dat dit ook in Nederland te krijgen was zonder enorme verzendkosten te moeten betalen. 
Nou dat heb ik dus altijd bij Bath & Body Works producten, alle lichaamsproducten zoals douchegel, handzeep, badproducten en de natuurlijk overheerlijke geurkaarsen. 
Je kent het wel al die meiden zitten dan te vertellen over alle heerlijke geuren die er weer te krijgen zijn en jij zit achter je laptop en denkt Grrr ik wil ze ook in huis hebben zonder te moeten wachten tot je weer eens op vakantie gaat naar Amerika (als dat gebeurt natuurlijk).

Mason Jar Candle Banana Nutmeg Bread 

Vele Bloggers hebben de winkel al ontdekt, maar ik wou er toch even aandacht aan besteden. Simpel weg omdat de winkel een groot assortiment draagt als eerste winkel in heel Nederland die de producten verkoopt.... 

Pocket Sanitizer Mr. Fox


Mijn eerste aankopen die ik er heb gedaan valt nog wel mee omdat de vrouw van de winkel mij wist te vertellen dat half februari de nieuwe lente collectie er zou zijn. Dus als je een dagje gaat shoppen in Rotterdam of uit Rotterdam komt.
Chique Cosmetique zit in de Plaza. Als je Rotterdam CS uit loopt dan loop je zo tegen de Plaza aan.

Wat betreft de geuren is eigenlijk niks over te zeggen dan OVERHEERLIJK ;) 

                                Pocket Sanitizer Pumpkin Frost                     

Prijzen
Mason Jar Candle Banana Nutmeg Bread Pudding €14,95  (30% korting -4,48)
Pocket Sanitizer Mr. Fox                                           €1,99    (30% korting -0,60)
Pocket Sanitizer Pumpkin Frost                                €1,99    (30% korting -0,60)
Sanitizer Holder                                                              €3,50    (30% korting -1,05)


Ik zou het leuk vinden als jullie mij ook volgen
Bloglovin
Facebook 
Instagram 
Twitter 
Google+

Geen opmerkingen:

Een reactie posten