dinsdag 27 januari 2015

Lifestyle || Health || Sporten thuis || Flying Tiger



Ik heb voor mezelf besloten dat dit jaar ik de laatste kilo's kwijt ga raken waar ik nu een beetje op vast ben blijven hangen. Jullie kennen het wel in het begin val je lekker af en gaan de kilo's snel alleen dan komt dat laatste beetje. 
Wat je ook doe ze willen gewoon niet meer....
De standaard beweging die je daarvoor altijd heb gedaan werkt niet meer. 
Je eetpatroon die je al had aangepast om daar ook beter en gezonder is te worden werkt ook niet meer.

Dan denk je misschien waarom ga je sportartikelen voor in huis halen?
Heel simpel ik ben geen persoon voor een sportschool en ik krijg het ook gewoon niet in mijn rooster.


Elastisch band Fitness


Wat te doen dan???
Dan ga je een beetje rond neuzen op het web naar ideeën en dan toevallig loop je in de stad en langs Flying Tiger en zie je in het raam allemaal sport artikelen liggen voor leuke prijzen.


Fitness elastiek div kleuren


Zo op het web ook een beetje gaan zoeken naar ideeen om oefeningen thuis te gaan doen en een beetje recepten zoeken om mijn eetpatroon nog meer te gaan aanpassen.
Ik moet dit wel nog een beetje verder uitwerken en voorbereiden maar vanaf Februari ga ik hiermee aan de slag en zal ik 1 keer in de maand een up-date geven en via Instagram zal ik ook zoveel mogelijk post's plaatsen over het eten en drinken wat ik ga uitproberen


Handgewicht 1,5kg  p.s.

Als jullie ideeën nog hebben of recepten hoor ik het graag. Sta op dit moment eigenlijk open voor alles ;)

Drinkfles div kleuren

Handgewicht 2 stuks 1 kg

Prijzen
Handgewicht 2 stuks 1 kg              €5,00
Drinkfles div kleuren                        €4,00
Elastisch band Fitness                   €3,00
Handgewicht 1,5kg  p.s.                 €4,00
Fitness elastiek div kleuren            €4,00

Ik zou het leuk vinden als jullie mij ook volgen
Bloglovin
Facebook 
Instagram 
Twitter 
Google+

Geen opmerkingen:

Een reactie posten