zaterdag 8 februari 2014

Mijn reis en ik neem jullie mee



Waarom lees je zoveel blogs en kijk je zoveel vlogs en altijd maar denkend dit vind ik super leuk om te lezen en kijken.
Ook dacht ik ergens stiekem dit kan ik ook of ik het net zo goed of leuk doe als de mensen die ik volg ja ach zij lopen wel een paar jaar voor op mij.


www.blogtoday.nl


Dus hier zit ik dan het typen van mijn eerste blog en denken wat zal ik hier eens neer zetten. Nou ja de titel van deze blog zegt een hele hoop maar ergens ook zo weinig. Wat kan het nou zijn waar ik zoveel ideeën over heb.
Ik wil dit jaar mijn blog opzetten en als ik een betere camera heb wil ik ook gaan proberen om youtube filmpjes te gaan maken.
Ergens vind ik het doodeng om dit te publiceren met het idee dat iedereen die dit vind maar kan lezen en mij kan oordelen. Alleen zoals ik neer heb gezet 2014 GOOI JE LEVEN OM...... Dan moet je toch ook bereid zijn om eventuele negativiteit van mensen te kunnen accepteren. Zo hebben meerdere mensen in mijn leven me altijd mee gegeven dat negatieve kritiek je ook kan om zetten in positieve kritiek zodat je er wat van leert en indien nodig jezelf erin verbeter.

www.justlikesushi.com

Zo wil ik hier dus ook in mijn eerste blog ever neer zetten als een goeie voornemen dat ik twee keer in de week ieder geval een blogpost wil gaan plaatsten. Waar ik heb allemaal over ga hebben dat is eigenlijk voor mezelf ook nog redelijk onduidelijk, maar dat zal in de loop der tijd vanzelf wel uitweiden naar iets en zo zal ik gaandeweg ook steeds meer van mezelf delen.

 



Dit ben ik ;)
hoe ik word genoemd..... Birdy, Miss Birdy en hoe mijn moeder me noemt heel gewoon Merel ;)
Mijn leeftijd ach ik ben geen 18 meer :P maar richting de 30 aan het lopen.

Voor nu wil ik het hier bij laten en met spanning mijn eerste blog post gaan publiceren IEWKKKK

See you later my Birdies 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten